Indykpol Snack o smaku Italiano 35 g

Indykpol Snack o smaku Italiano to aromatyczne kabanosy drobiowo-wieprzowe o cienkim przekroju (zaledwie 8 mm).

Swoją kruchą konsystencję zawdzięczają szlachetnym mięsom użytym do ich produkcji (100 g produktu otrzymano ze 166,6 g surowców mięsnych) oraz sposobowi wytwarzania (wędzenie, parzenie oraz suszenie).

Główne zalety Indykpol Snack o smaku Italiano:

  • poręczne, małe opakowanie - porcja "na raz"
  • idelna alternatywa dla słodkich przekąsek (mniej kaloryczne od wszelkich batoników!)
  • dużo wartościowego białka (produkt ze szlachetnych mięs) nie wymaga przechowywania w lodówce

Snacki Indykpol to pożywna i wygodna przekąska dostępna także w smakach: Classic Chorizo

  • Wartość odżywcza w 100 g produktu
    Tłuszcz 33 g
    w tym
    - kwasy tłuszczowe nasycone 12.6 g
    Węglowodany 1.7 g
    w tym
    - cukry 0.6 g
    Białko 27.8 g
    Sól 3.34 g
    Błonnik 4.9 g
    Produkt może zawierać:
    gluten,soja;może zawierać jaja,mleko,seler,gorczyce
    Opakowanie jednostkowe:
    35 g
    Posiłek:
    przekąska
    Temperatura przechowywania:
    2-24°C
  • Indeks: 6359

    Marka: Indykpol

    Grupa produktowa: Wędliny szlachetne

    Grupa asortymentowa:  Indykpol Snack

     

    Kiełbasa indyczo-wieprzowa, średnio rozdrobniona, wędzona, parzona, suszona, w osłonce jadalnej. 100 g produktu otrzymano ze 166,6 g surowców mięsnych (w tym: mięso z indyka 55 g, mięso z kurczaka 53,3 g, mięso wieprzowe 52,4 g, tłuszcz wieprzowy 5,9 g).

    Gramatura 35 g, średnica 8 mm, długość ok 11 cm.

    Cena idealnie dostosowana do produktów przekąskowych kupowanych impulsowo.

    Właściwości produktu oraz forma jego pakowania (display lub krawat) umożliwiają jego eksponowanie poza ladą chłodniczą.

    Opakowanie jednostkowe: MAP 35 g Opakowanie zbiorcze: karton 20 szt., 0,7 kg

    Kod EAN opakowanie jednostkowe: 59057024

    Kod EAN opakowanie zbiorcze: 5901869011365

    Uwaga: Powstawanie białego nalotu spowodowane jest naturalnym procesem zachodzącym w czasie przechowywania produktu i nie ma negatywnego wpływu na jakość wyrobu.